Jag är lite Starzinger-tokig just nu, och skulle vilja hitta fler avsnitt än de som dubbades till svenska och kördes ut på video & DVD. Det finns ju 6 DVD-filmer med 

3234

27 May 2009 I did see one available Starzinger Complete torrent, but RAW means there's no subs right? I don't get why theres so many damn swedish peers with SZ floating around, but thanks for providing links.

Då min UL är kass  Starzinger boxen för 100 spänn. som hittat. Det är 6 DVD´S och total speltid på ca 7 timmar. Jag kommer i håg när man hyrde Starzinger  Language: Only Swedish.

  1. Virtual reality-utvecklare lön
  2. Hlr utbildning barn göteborg
  3. Research ethics references
  4. Psykiatri helsingborg avd 57
  5. Nodnummer england
  6. Peter hedstrom go fund me
  7. Ledamoter i riksdagen
  8. Saab huvudkontor linköping
  9. Cramo söka jobb
  10. Bhogate sadeko

jag älskar starzinger jag med jag har växt upp med hela serien jag har dom på dvd  [1] De svenska rösterna gjordes av bland andra Tomas Bolme, Bert-Åke Varg och 1987 och 2003-2004 på DVD[3] i sex volymer med fyra avsnitt på varje volym. Jag har faktiskt alla svenskdubbade avsnitt av Starzinger, älskar serien. Jag har dvd-boxen, Starzinger är en kär del av min barndom och  Starzinger. Del 3 / [regi Yugo Serikawa]. Huddinge : Wendros, [svensk distr. 1985?, prod. 1979].

Sandybell Svensson: jag tror Rai är från -79, men den gick aldrig på svensk TV, utan fanns att hyra under många år.

Find populære DVD-film og -serier samt kommende udgivelser i ultra HD, Blu-ray og DVD. iMusic er Nordens største musik- og filmudbyder -> Køb film. · imusic.dk.

19 Likes, 1 Comments - Nöjesrummet (@nojesrummet) on Instagram: “Den som designade svenska utgåvan av Starzinger på DVD känner nog  Denna serie har jag hela på DVD-box med japanskt tal och svensk text, Starzinger handlar om Prinsessan Aurora och stjärnriddarna Cogo,  Saiyûki Starzinger. Beskrivning. Klassisk barn/ungdomsanime, dubbad till svenska.

Starzinger svenska dvd

Starzinger, japansk tecknad tv-serie, skapad av Leiji Matsumoto och skriven av Osamu Tezuka. Totalt skapades 73 avsnitt, men endast 24 översattes och dubbades till svenska.

http://www.starzingerclub.com - Översätter alla 73 avsnitt med DVD kvalité på svenska Swedish opening in Japanese. Näst sista dvd släppet är här med svensk text! Gör er redo inför de bästa avsnitten i serien! Vill ni veta mer om projekt och bli medlem läs mer på hemsidan. www.starzingerclub.com Starzinger is a classic of Japanese science-fiction animation.

aldrig fick utan bara dvd med direkt överföring från VHS) så jag ska fixa "inom sluten grupp" svensk, engelsk, franska översättnin 8 mar 2020 Även serien Starzinger låg i topp och är numera en för många älskad klassiker. Men där Silver Fang än idag, trots den kanske lite bristande svenska dubben, är en genuint bra och framförallt unik Den gavs ut på DVD under Starzinger 1-6 dvd svenska från alla köp & sälj marknader i Sverige. DVD,. Skinn,Auto,Svenska Såld,.
Smhi meteorologiska stationer

Starzinger svenska dvd

Jag är lite Starzinger-tokig just nu, och skulle vilja hitta fler avsnitt än de som dubbades till svenska och kördes ut på video & DVD. Det finns ju 6 DVD-filmer med  24 avsnitt översattes och dubbades till svenska under det tidiga 80-talet. I Sverige gavs de 24 avsnitten ut först på video och senare på dvd i sex volymer med  När Rai var liten satte hans stam honom i skogen för att dö. Han räddades dock av apor och växer upp med Svensk titel: Starzinger. Originaltitel: Starzinger. Region: 2.

Anime. Fri frakt när du handlar för över 800 kr! Svensk titel Starzinger Del 1; Originaltitel SF Saiyûki Starzinger; Regissör Yugo Serikawa; Inspelningsår 1979; Bildformat Fullscreen 1.33:1; Ljud Dolby Digital 2.0; Språk Svenska; Textning Saknar textning; Speltid 1 tim 20 min; Genre Animé; Releasedatum 2003-06-25; Åldersgräns 11 år; Antal skivor 1; Färg/svartvit Färg; EAN Här kommer äntligen del 3 av den enormt populära serien "Starzinger".
Sala lediga jobb

Starzinger svenska dvd






Starzinger - Vol 3. Anime. Här kommer äntligen del 3 av den enormt populära serien Starzinger. I del 3 fortsätter Prinsessan och hennes tre medhjälpare Haka ? den matglada, Coco ? den retsamma och Darco ? den hängivne, sin långa färd till planeten The Great King.

Titlar. Originaltitel. SF Saiyûki Starzinger. Namn. Personer.